လေရာင္.စာေရးဆရာမမဟုတ္ပါစိတ္ထြက္ေပါက္ေလးတစ္ခုလုပ္ထားတာၿဖစ္တဲ ့အတြက္မ်က္စိလည္လမ္းမွားေရာက္လာသူအားလံုးကိုေက်းဇူးအထူး...

Friday, February 11, 2011

စိမ္းလဲ့လဲ့ ညိဳျပာျပာ (၂)

x x ညိဳျပာျပာ x x x လတာျပင့္ေျခရင္း x x x လိႈင္းတက္ရာ ေဗဒါတက္ လိႈင္းသက္ရာ ဆင္း x x x

ဘဘက သီခ်င္းသြားကို နားေထာင္ရင္း မင္းသမီးရုပ္၏ ႀကိဳးတို႔ကို ဆြဲကာ ကႀကိဳး ထြင္ေလသည္။ သူသာ မရေသာ္လည္း ခဏ ခဏ ၾကားဖူးေနက် သီခ်င္းျဖစ္သျဖင့္ သူ႔ အတြက္ ကႀကိဳး ထြင္တာ မခက္ခဲပါ။ မင္းသမီးသည္ တကယ္ပဲ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေလးႏွင့္ လြင့္၀ဲေန ေအာင္ ကေတာ့သည္။ ေရစီးသံေလးေတြပင္ ၾကားလာရေအာင္ ကကြက္ေလးက ေရလိႈင္း ေလးေတြလို ျဖစ္ေနသည္။ အဲသည္လို ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ဖြင့္ျပၿပီးေသာအခါ ဘဘအတြက္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ တိုးလာသည္။ ပန္းပန္လ်က္ပါသည္ ဘဘ သီဆိုျဖစ္သည့္ သီခ်င္းထဲတြင္ ပါ၀င္လာေတာ့သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မတို႔ အိမ္ေရွ ့မန္က်ည္းရိပ္သို႔ ေရာက္လွ်င္ ပထမဆံုး ၾကားရသည္ကေတာ့ စိမ္းလဲ့လဲ့ညိဳျပာပါပဲ။

x x ေနျခည္ကလည္း မထိုးရပါကလား x x ေၾသာ္ ေနျခည္ကလည္း မထိုးရပါကလား x x x တို႔ရြာဂါမာ ျမျမေနတဲ့ ရြာရြာရြာ x x x

ဘဘမွာ သားသမီးေတြ ရွိသည္။ သားသမီးေတြက သူတို႔အိမ္ေထာင္ႏွင့္ သူတို႔ ရုန္းကန္ ရွာေဖြေနရသည္မို႔ မိအိုဘအိုတို႔ကို မေကၽြးေမြးႏိုင္။ ဘဘက သူႏွင့္ သူ႔ဇနီး အ တြက္ စားေသာက္စရိတ္ကို အခုလိုပဲ နယ္လွည့္ၿပီး ေျမ၀ိုင္းရုပ္ေသးေလး ကျပရင္းျဖင့္ ရွာ ေဖြရသည္။ အေမႀကီးက အိပ္ရာထဲ လဲေနသည္။ ေဆးဖိုး၀ါးခကိုလည္း ဒီေငြထဲကပဲ ဖဲ့ရ သည္။ ဒါကို သိၿပီးသည့္အခါ ကၽြန္မက ဘဘအတြက္ သာမက အေမႀကီးအတြက္ပါ ေဆး ဖိုးအျဖစ္ ႏွစ္ေထာင္ သံုးေထာင္ကို အပတ္စဥ္ ထည့္ထည့္ ေပးရပါသည္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ အေမႀကီး ကြယ္လြန္သြားသည္။ ကြယ္လြန္သူအတြက္ သၿဂႋဳဟ္ စရိတ္ လိုသည္။ ဆြမ္းေကၽြးစရိတ္ လိုသည္။ ဘဘက ကၽြန္မဆီသို႔ပဲ ေရာက္လာပါသည္။ ကၽြန္မဆီက ေငြကို သည္အတိုင္း မေခ်းခ်င္ပါတဲ့။ သူ႔ ယမင္းရုပ္ေလးကို အေပါင္ သေဘာ ထားၿပီး ယူလိုက္ပါ။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ေငြေခ်းပါတဲ့။

ကၽြန္မ ယမင္းရုပ္ေလးကို သေဘာက်တာေတာ့ မွန္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ယမင္းရုပ္ ေလးသည္ ဘဘႏွင့္အတူ ရွိေနမွ အသက္၀င္ လႈပ္ရွားကျပႏုိင္တာ။ ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ ယမင္းရုပ္ဟာ အရုပ္တစ္ရုပ္ မွ်သာပဲ။ ဘာမွ မပို။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ေငြကိုသာ ေပးလိုက္ မည္။ အရုပ္ကို မယူခ်င္ပါ။ သို႔ေသာ္ ဘဘက အရုပ္ကို ဇြတ္ထားပစ္ခဲ့သည္။ ဧည့္ခန္းမွာ အရုပ္ေလးကို ထားပစ္ခဲ့ၿပီး လွည့္ၾကည့္ လွည့္ၾကည့္ႏွင့္ ျပန္သြားေသာ ဘဘသည္ အိုမင္း လွပါပေကာဟု ကၽြန္မ အဲသည္ေတာ့မွ ေတြးမိသည္။ သူ၏ ပူပင္ေသာက မ်ားသည့္ မ်က္ လံုးတို႔သည္ အရုပ္ေလးကို သံေယာဇဥ္ မျပတ္ႏုိင္မွန္း ကၽြန္မသိပါသည္။ ဒီအရုပ္ မပါဘဲ သူ ဘယ္လို ေငြရွာမလဲ။

“ဘဘ”

ၿခံျပင္သို႔ ေရာက္သြားေသာ ဘဘကို ကၽြန္မ လွမ္းေခၚလိုက္သည္။ သူ လွည့္ၾကည့္သည္။

“စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ရွိတဲ့အခါ ဒီအရုပ္ေလး လာယူၿပီး အရင္ကလို ရြာထဲ လွည့္ ကဦးေနာ္ လာယူေနာ္”

ဘဘ ေခါင္းခါသည္။

“မဟုတ္ဘူးေလ ကၿပီးရင္ ညေနမွာ ကၽြန္မအိမ္မွာ ျပန္ထားခ်င္ ထားခဲ့ေပါ့”

ဘဘက ေခါင္းညိတ္သည့္အခါ ကၽြန္မ စိတ္သက္သာ သြားခဲ့သည္။ မရမ္းကြက္က်ဲ က်ဲ ပုဆိုးတုိတိုျဖင့္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ျဖင့္ ခပ္ေလးေလး ထြက္ခြာသြားေသာ အဘိုးႀကီးသည္ သူ႔ ဇနီးသည္၏ အသုဘအတြက္ စိတ္ေစာေနဟန္ရွိသည္။ ေနာက္သို႔ လွည့္မၾကည့္ ေတာ့ေပ။

ေနာက္ေန႔ ဘဘ မလာပါ။ ေနာက္တစ္ပတ္ ဘဘ ေရာက္မလာခဲ့ပါ။

ကၽြန္မတို႔ ရပ္ကြက္က ကေလးေတြက ကၽြန္မ အိမ္ၿခံ၀င္းထဲသို႔ တံခါးသံတိုင္မ်ား ၾကားမွ ေခ်ာင္းၾကည့္ၾကသည္။ ကၽြန္မကို ျမင္လွ်င္ ရုပ္ေသးကမွာလားဟု ေမးတတ္ၾက သည္။ ကၽြန္မ ေခါင္းယမ္းျပကာ သူတို႔အား အိမ္ျပန္ခိုင္းရပါသည္။

“ဘဘလာရင္ မင္းတို ့ ၾကားရမွာပါ။ ျပန္ျပန္ အိမ္ျပန္ၾက”

ယမင္းရုပ္ေလးသည္ ဘဘ မလာသည့္အခါ အသံုးမ၀င္သလို ျဖစ္ေနသည္။ ဧည့္ ခန္းမွာ အလွျပ အရုပ္ေလးထက္ မပိုေပ။ ကၽြန္မ ဧည့္သည္တခ်ိဳ႕က ထိုအရုပ္ကို ခ်ီးမြမ္းၾက သည္။ လက္ရာ ေျမာက္လြန္းလို႔တဲ့။ အရုပ္၏ မ်ားျပားလွစြာေသာ ႀကိဳးေတြကိုလည္း အံ့ၾသ ၾကသည္။ သူတို႔ ဒီေလာက္ႀကိဳးမ်ားသည့္ အရုပ္ကို မေတြ႕ဖူးပါတဲ့။ ဟုတ္ပါသည္။ ယမင္း ရုပ္ေလးမွာ ႀကိဳးေပါင္း ၃၆ ႀကိဳး ပါပါသည္။ ဒီေလာက္ႀကိဳးေတြ အမ်ားႀကီးမို႔လည္း သူက တာက လူတစ္ေယာက္ ကတာႏွင့္ တူေနတာ ျဖစ္ရမည္။ ႀကိဳးမ်ားသည့္အခါ လႈပ္ရွားမႈ လည္း စံုတာကိုး။ ထိုႀကိဳးေလးမ်ားကို ဟိုလူက ကိုင္ၾကည့္ ဒီလူက ကိုင္ၾကည့္ ေရၾကည့္ လုပ္သည့္အခါ ကၽြန္မ တားျမစ္ယူရသည္။

“မလုပ္နဲ႔။ ႀကိဳးေလးေတြက ၾကာလွၿပီး ေဆြးေနၿပီ။ ျပတ္သြားရင္ သူ အကရ ခက္ ေနလိမ့္မယ္။ မကိုင္ပါနဲ႔”

ယမင္းရုပ္ေလးသည္ ေန႔ေရာ ညပါ ဆိုဖာေထာင့္ေလးမွာ ထိုင္လ်က္။ ပထမေတာ့ သူ႔ႏႈတ္ခမ္ပါးေလးေတြက ပန္းႏုေရာင္ နီေထြးေထြးေလး ၿပံဳးၿပံဳးေလး။ ရက္ေတြ လေတြ ၾကာသည့္တိုင္ ဘဘ ေရာက္မလာေတာ့ ကၽြန္မလည္း အေနရခက္လာၿပီး သူလည္း မ်က္ႏွာ အိုအိုလာသည္။ ကၽြန္မ တီဗီြပိတ္ၿပီး အေပၚထပ္တက္ဖို႔ ျပင္သည့္အခါ သူက ဆုိ ဖာမွာ ငုတ္တုတ္ေလး က်န္ခဲ့ရမွာမို႔ ကၽြန္မ သူ႔ကို အၿမဲႏႈတ္ဆက္မိသည္။

“ယမင္း မမ သြားအိပ္မယ္ေနာ္။ ညည္းလည္း အိပ္ေတာ့”

ၾကာေတာ့ ယမင္းရုပ္ေလးသည္ ကၽြန္မအတြက္ အေဖာ္ျဖစ္လာသည္။ အိမ္အျပင္ ကေန ျပန္လာလို႔ အိမ္ထဲ ၀င္လိုက္သည္ႏွင့္ အရုပ္ေလးဆီ အရင္သြားၿပီး ႏႈတ္ဆက္မိ သည္။ သူ႔ကို ျမင္လိုက္ရမွပဲ အေမာေျပရသည္။ သူ ၿပံဳးၿပံဳးေလး ထိုင္ေနပံုက ႏြဲ႕ေႏွာင္း ေျပ ျပစ္လြန္းသျဖင့္ ေမွ်ာ္ေတာ္ေယာင္ မင္းသမီးေလးက်ေနတာပဲ။ ေအးေပါ့ သူ ေမွ်ာ္ေနမွာ ေပါ့။ ကၽြန္မကို ေမွ်ာ္တာ မဟုတ္လွ်င္ေတာင္ သူ႔အဘကို ေမွ်ာ္မွာေပါ့။ သူ႔အဘ လက္ ေခ်ာင္းမ်ားျဖင့္သာ သူက အသက္၀င္ရသူ မဟုတ္လား။

ထိုအရုပ္ေလးကို ေမာင့္မိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္က အိမ္လာလည္ရင္း ေတြ႕သြား သည့္အခါ ၀ယ္လိုသည္ဟု ေမာင္ကတစ္ဆင့္ ေတာင္းဆိုလာသည္။ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္သြားပါသည္။

“ဒါ ႏြယ္တို႔အပိုင္ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔မွာ ပိုင္ရွင္ရွိတယ္ေလ။ ပိုင္ရွင္လာရင္ ျပန္ေပးရ မွာ။ ႏြယ္တို႔က ထိန္းသိမ္းေပးထားတာ။ ေမာင္ အဲလို ျငင္းလိုက္ပါလား။ ေနာက္ကို ၀ယ္ စကား မေျပာပါနဲ႔လို ့”

“ဟုတ္ပါၿပီ ေမာင္ကလည္း သူ ၀ယ္ခ်င္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပတာပါ”

“ေမာင္ ႏြယ့္ကို တကယ္နားမလည္ပါဘူး”

“ေဟာဗ်ာ”

ေမာင္ကေတာ့ အသာ ၿပံဳးရယ္ေလသည္။

“နားလည္ပါတယ္၊ ႏြယ္က အရုပ္ေလးကို ခ်စ္တယ္”

ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ဘယ္လို ရွင္းျပရမွန္း မသိ။

တစ္ညမွာေတာ့ ေမာင့္ကို ရွင္းျပဖို႔ အခြင့္အေရးကို ကၽြန္မ ရခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ ရွင္းျပဖို ့မလိုေတာ့ဘူးဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္ရသည္။

ထိုည ကၽြန္မ အိပ္ရာကေန ႏုိးလာသည္။ ေအာက္ထပ္က အသံတစ္ခုခုေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘာသံရယ္ဟု မသဲကြဲေသာ္လည္း သီခ်င္းသံလိုလို ညည္းသံလိုလို ဂီတဆန္ သည့္ သံရွည္တစ္ခုေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ပထမေတာ့ ကၽြန္မ တီဗြီကို မပိတ္ခဲ့မိလို႔မ်ားလားဟု ေတြးမိလိုက္သည္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအခ်ိန္က တီဗြီလာခ်ိန္မွ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ။ ကၽြန္မ ညက ဗီဒီယိုလည္း မၾကည့္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သီခ်င္းသံလိုလို ဂီတသံလိုလို။ ကၽြန္မ စိတ္ရႈတ္ ေထြးစြာျဖင့္ပင္ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာခဲ့ေတာ့သည္။ ေအာက္ထပ္မွာ ဘုရားခန္းဆီမွ ျပာလဲ့လဲ့ အလင္းေရာင္ မွိန္မွိန္ေလးသာ ထြန္းလ်က္ရွိသည္။ ကၽြန္မ ေလွခါး ေအာက္ဆံုး ထစ္သို႔ ေရာက္သည့္အခါ ဂီတသံက ကၽြန္မတို႔အိမ္က မဟုတ္ဘူးဟု ေတြးမိသည္။ တကယ့္ အသံသဲ့သဲ့ေလး။ ဒီအခ်ိန္မွာ ဘယ္အိမ္ကမ်ား ဂီတကို နားေထာင္ေနပါလိမ့္။ သို႔ ေသာ္ ထူးျခားမႈတစ္ခုကေတာ့ ယမင္းရုပ္ေလး ျဖစ္သည္။ ဘုရား ဘုရား ဘယ္လိုက ဘယ္ လို သူေနရာ ေျပာင္းေနခဲ့ပါလိမ့္။ သူ႔ကို ဘယ္သူက ေနရာ ေရႊ႕လိုက္တာလဲ။

သူ အသက္၀င္ ေနခဲ့သလား။

သူသည္ ခါတုိင္းလို ကၽြန္မ ထိုင္ေနက် တစ္ေယာက္ထိုင္ ဆိုဖာ၏ ေထာင့္ေလးမွာ ထိုင္မေနဘဲ ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ ဆိုဖာေပၚမွာ။ ေျခဆင္းလဲလူ ထိုင္ေနလိုက္တာမွ ဆိုဖာ လက္တင္ကို ေခါင္းမွီလ်က္ ေမာ့ေမာ့ေလး။ သဥၥာလီေညာင္ေစာင္းမွာ မင္းသားကို ေမွ်ာ္ေန သည့္ မင္းသမီးေလး၏ ဟန္မ်ိဳး။

ကၽြန္မ ဖန္ေခ်ာင္းမီးကို ဖြင့္လိုက္သည္။

“ယမင္း”

“ယမင္းကို ဒီေနရာ ဘယ္သူ ေရႊ႕ထားတာလဲ”

ကၽြန္မရင္ တဒိတ္ဒိတ္ ခုန္လ်က္က သူ႔ကို အသာတို႔ထိ ၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မ ေၾကာက္လန္႔သလို သူလႈပ္ရွားမလာပါ။ ဘာမွလည္း အရိပ္အေယာင္ မျပပါ။ သူ႔လက္ေလး ေတြ ေျခေထာက္ေလးေတြက အရင္ထက္ပိုၿပီး ေပ်ာ့ဖတ္ႏြမ္းနယ္ ေနသလိုပဲ။ မ်က္လံုး ေလးကေတာ့ ဟိုတုန္းကထက္ ပိုၿပီး ေတာက္ပေနသလားလို႔။ ေနပါဦး ယမင္းရုပ္၏ ႏႈတ္ ခမ္းက စိုလက္ေနလိုက္တာ။ တကယ့္ လူႏႈတ္ခမ္းလို ပါပဲလား။

“ႏြယ္ ဘာျဖစ္လို႔လဲ”

ေလွခါးမွ ေမာင္ဆင္းလာသည္။

“ယမင္းရုပ္ေလး အေနအထား ပ်က္ေနတယ္။ ေမာင္မ်ား ေရႊ႕ထားသလား”

ေမာင္က သက္ျပင္းခ်ၿပီး ကၽြန္မအနားသို ့ တိုးကပ္လာသည္။

“ႏြယ့္ရုပ္ေသးရုပ္ကို ေမာင္က ဘာျဖစ္လို႔ ကိုင္ရမွာလဲ”

ေမာင့္အသံက ခပ္ဆတ္ဆတ္။

“ေအးေလ။ ဒီအိမ္မွာ ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ ႏွစ္ေယာက္တည္းရွိတာ။ ေမာင္ ေနရာ မေရႊ႕ ရင္ ယမင္းရုပ္ သူ ့ဟာသူ အသက္၀င္ လာတာလား”

“ႏြယ္ အိပ္ေရးပ်က္လို႔ ထင္တယ္။ ႏြယ့္စကားေတြက တစ္မ်ိဳးပဲ။ သြားသြား ျပန္ အိပ္ခ်ည္”

ယမင္းရုပ္ေလးကို သူ႔ေနရာမွာသူ ျပန္ခ်ေပးဖို႔ ေမာင္ကပဲ ေပြ႔ယူလိုက္သည္။ ေမာင္ ေပြ႕ယူေနပံုက ယမင္းရုပ္ တစ္ရုပ္ကို ေပြ႕တာမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ လူမိန္းကေလး တစ္ေယာက္ ကို ေပြ႕သလိုမ်ိဳးပဲဟု ကၽြန္မ ထင့္ခနဲ ျဖစ္သြားသည္။ ေမာင္ ကၽြန္မကို ဘယ္တုန္းက ေနာက္ဆံုး ေပြ႕ခ်ီခဲ့ပါလိမ့္။ ျပန္စဥ္းစားမိသည္။ တစ္ခါက ေမာင့္ကို စိတ္ေကာက္ၿပီး တီဗြီ ၾကည့္ရာကေန မထေတာ့ဘဲ ဆိုဖာမွာပဲ ေခြေခါက္ၿပီး အိပ္ေနလို ့ ေမာင္ တိတ္တိတ္ေလး လာေပြ႕ခ်ီလိုက္တာ။ အဲဒါ ဘယ္တုန္းကလဲ။ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ႏွစ္က ထင္သည္။ ၾကာခဲ့ၿပီ ေပါ့။ အဲဒီတုန္းက ေလွခါးေပၚ တက္သည့္အခါ ကၽြန္မ တကယ္ အိပ္မေပ်ာ္ေသးဘဲ ဟန္ ေဆာင္ၿပီး ေမာင့္ရင္ခြင္မွာ လုိက္မသြားခဲ့ရက္လို႔ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ၿပီး ဟန္ေဆာင္ မ်က္ ေစာင္းျဖင့္ အိမ္ေပၚသို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ တက္လာခဲ့တာ အဲဒါ ေမာင္ ပင္ပန္းမွာ စိုးလို႔ေပါ့။ ေမာင္ ကၽြန္မကို ေပြ႕ခ်ီၿပီး တက္ရမွာ သနားလို႔ေပါ့။ အဲဒီတုန္းက ဒီအတိုင္း ၿငိမ္ေနလိုက္ရမွာေနာ္။

“ေမာင္ မလုပ္နဲ႔။ ႏြယ္ လုပ္မယ္”

ေမာင္က ယမင္းရုပ္ကို ေပြ႕ၿပီး ေနရာေရႊ႕လိုက္ ၿပီးၿပီ။ ဆိုဖာေပၚမွာ ထိုင္ရက္ေလး တင္လိုက္ ၿပီးၿပီ။

“ေမာင္ ဖယ္”

ေမာင့္ကို ေဘးသို႔ အသာတြန္းလိုက္ၿပီး နဂိုပံုစံအတိုင္း ဆိုဖာလက္တင္ေပၚ တံ ေတာင္ဆစ္ တင္ခုိင္းလ်က္ ခပ္မွီမွီေလး ထုိင္ခိုင္း လိုက္ပါသည္။ ယမင္းရုပ္တို႔သည္ အ သက္၀င္ တတ္သလား။ ေရွးေရွးကေတာ့ အရုပ္ေလးေတြကို ထုဆစ္ၿပီးလွ်င္ လမိုင္းနတ္ကို ကန္ေတာ့ပြဲ အစံုျဖင့္ တင္ၾကရသည္ဟု ဆိုသည္။ အသက္သြင္းတာ ဆိုပဲ။ ယမင္းရုပ္ေလး လည္း အသက္သြင္းၿပီးသား ျဖစ္မွာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္သာ ကေျခသည္ေလးတမွ် ယိမ္းႏြဲ႕ ေပ်ာ့ေျပာင္းစြာ ကေနလိုက္တာ ပ၀ါစေလးမ်ား ထဘီစေလးမ်ား ၀ဲပ်ံလြင့္ေနသည္ အထိ ကေနလိုက္တာမ်ား ၾကည့္လို႔ မ၀ႏိုင္ေအာင္ ရွိခဲ့တာမဟုတ္လား။

ေမာင္ႏွင့္ကၽြန္မ ႏွစ္ေယာက္အတူ အေပၚသို႔ ျပန္တက္ဖို႔ ေလွခါးဆီ ေလွ်ာက္လာ ခဲ့စဥ္တြင္ ယမင္းရုပ္ေလးကို ေမာင္ ေလွခါးကေန လွမ္းၾကည့္မွာလား လွမ္းမၾကည့္ဘူးလား ဟု ကိုယ့္ဟာကိုယ္ တိတ္တိတ္ ေလာင္းေၾကး ထပ္ေနခဲ့မိသည္။

“ေမာင္ အရင္တက္”

ေမာင္က ယမင္းရုပ္ကို တစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည့္လိုက္တာကို ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္လိုက္ ၏။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ခါးသက္စြာ ေအးစက္သြားပါသည္။

ထိုအခ်ိန္က စၿပီး ယမင္းရုပ္ေလးကို ညမွာ ေအာက္ထပ္မွာ ထားခဲ့ရတာကိုပင္ စိတ္ မခ်သလို ျဖစ္လာသည္။

တစ္ခုေသာ ညေန ေမာင္ အျပင္က ျပန္လာေတာ့ ေက်ာက္ေလးေတြ စီထားသည့္ ေငြျခည္ထိုး ပ၀ါျဖဴေလးတစ္ထည္ ပါလာသည္။ ပထမေတာ့ ကြ်န္မဖို႔ ထင္လိုက္မိသည္။

“ဟယ္ လွလိုက္တဲ့ ပ၀ါေလးပါလား။ ဒါေပမယ့္ ေမာင္ကလည္း ကၽြန္မ ပြဲတက္ရင္ အဲဒီလို ေတာက္ေတာက္ပပေတြ ၀တ္မွ မ၀တ္တတ္တာ”

“ေမာင္ သိပါတယ္။ ဒါက ႏြယ့္အတြက္ မဟုတ္ဘူး။ ယမင္းရုပ္ေလး အတြက္”

ကၽြန္မ ၾကားလိုက္ရသည့္ စကားကို မယံုခ်င္။ ယမင္းရုပ္ အတြက္တဲ့လား။

“သူ႔ပ၀ါေလးက နည္းနည္း စုတ္ေနၿပီေလ ႏြယ္ရဲ႕”

ယမင္းရုပ္ေလးကို ေမာင္က ပ၀ါသစ္ေလး ၿခံဳေပးေနသည့္ ျမင္ကြင္းမွာ ကြ်န္မ အတြက္ နာက်င္ဖြယ္ရာအတိ ျဖစ္သည္။ ဘုရားေရ။ ငါ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ။ ဒါ အရုပ္တစ္ခု ေလ။ ငါ ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ႕ဆိုတဲ့ အရုပ္ေလ။

သို႔ေသာ္ ကၽြန္မႏွလံုးသားဆီမွ ဘာျဖစ္လို႔ ပူေလာင္ လာခဲ့ရပါလိမ့္။

ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ေမာင့္မ်က္လံုးမွာ ႏူးညံ့သည့္ ၾကင္နာရိပ္တစ္ခုကို ျမင္လိုက္ ရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုအၾကည့္မ်ိဳးကို ကၽြန္မ အလြတ္ရေနၿပီ။ အဲသည္ အၾကင္နာ ရိပ္ျဖင့္ ေမာင္ ကၽြန္မကို ၾကည့္ခဲ့ဖူးတာ အႀကိမ္ႀကိမ္။ သို႔ေသာ္ ဘယ္တုန္းက ေနာက္ဆံုး ၾကည့္ခဲ့ပါလိမ့္။ ကၽြန္မစဥ္းစားလို ့မရ။

ကၽြန္မ ခ်ာခနဲ လွည့္မထြက္သြားခင္ မ်က္စိေထာင့္မွ ေမာင့္ အၿပံဳးလဲ့လဲ့ကို ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္လုိက္ ျပန္ပါသည္။

ကၽြန္မ ရူးေနၿပီ။

မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မ ရူးတာ မဟုတ္ဘူး။ ေမာင္ ရူးတာ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ယမင္းရုပ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ရမည္။

ေနာက္ေတာ့ စိတ္ကို ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

သည္မနက္ ေမာင္ အလုပ္သြားေနသည့္ အခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မ လႈပ္ရွားဖို႔ အေကာင္း ဆံုးပဲဟု တြက္သည္။ လုပ္ေကာင္းလား မလုပ္ေကာင္းလား ကၽြန္မ မသိ။ ယမင္းရုပ္ေလး ကို ကၽြန္မ စာအုပ္ေတြ ထည့္သည့္ ဘီဒိုရွိရာသို႔ ေပြ႕ခ်ီေခၚလာခဲ့သည္။ စာအုပ္ဘီဒိုထဲမွာ စာအုပ္ေတြက အမ်ားႀကီးမို႔ သူ႔အတြက္ ေနရာက်ယ္က်ယ္မရွိ။ ထို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္သလိုပင္ သူ႔ ကိုယ္ကို ေခါက္ခ်ိဳးကာ မဆန္႔ဆန္႔ေအာင္ ေခြေခါက္ထည့္လိုက္ရသည္။

ညည္း အဲဒီမွာ ေအးေအးေဆးေဆးေနေတာ့။ အဘကို ျပန္ေပးခ်င္လို႔ ညည္းကို ဘယ္အရုပ္ဆုိင္မွ မပို႔ မေရာင္းဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ကစၿပီး ညည္းေနရာက ဒီေနရာပဲ ၾကား လား။

ထို႔ေနာက္ ဘီဒိုေသာ့ကို ကြ်န္မတစ္ဦးတည္း ကိုင္သည့္ စားပြဲအံဆြဲထဲမွာ ထည့္ၿပီး ေသာ့ ထပ္ခတ္လိုက္သည္။ လံုၿခံဳသြားၿပီ။

ညေန ေမာင္ျပန္လာလို႔ ယမင္းရုပ္ကို မေတြ႕လွ်င္ ေမာင္ ကၽြန္မကို ေမးျမန္းမွာ လား။ မေမးဘဲ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္မလား။ ေလာင္းေၾကး ထပ္ရဦးမလား။ အို ဘာပဲျဖစ္ ျဖစ္ ေမာင္ ေမးလာခဲ့လွ်င္လည္း အဘိုးႀကီး ျပန္လာယူသြားၿပီဟု ေျဖလိုက္ရံုပါပဲ။ အဲဒီအ ခ်ိန္မွာ ေမာင့္မ်က္လံုးေတြ အေရာင္ေဖ်ာ့ မွိန္သြားမလား။ သို႔မဟုတ္ ခါးသက္မႈ အရိပ္အ ေယာင္ကို ေတြ႕ရမလား။ သို႔မဟုတ္ ဘာမွ မျဖစ္ဘဲ ကၽြန္မကို ခါတုိင္းလိုပဲ ဖက္ေပြ႕ လိုက္တာလည္း ျဖစ္လာႏိုင္တာပဲ။

ကၽြန္မ ပင့္သက္တစ္ခ်က္ ရႈိက္ကာ ၿပံဳးလိုက္မိပါသည္။
ဂ်ဴး
(၂၆ႏွစ္ၿပည့္ ကလ်ာမဂၢဇင္း၊ အမွတ္ ၁၃၀၊ ဇန္န၀ါရီ၊ ၂၀၁၁)

No comments:

Post a Comment