လေရာင္.စာေရးဆရာမမဟုတ္ပါစိတ္ထြက္ေပါက္ေလးတစ္ခုလုပ္ထားတာၿဖစ္တဲ ့အတြက္မ်က္စိလည္လမ္းမွားေရာက္လာသူအားလံုးကိုေက်းဇူးအထူး...

Tuesday, August 2, 2011

လေရာင္.....ေ၀း ...

စလံုးရဲ ့မိုးစက္ေတြကပဲ..သစၥာမရွိခဲ ့တာလားးး
ဒီမိုးေၾကာင္ ့ပဲ..................
စလာတုန္းကသယ္စရာေတြအမ်ားၾကီးပဲ...
က်မၾကိဳက္လို ့၀ယ္ထားတဲ ့ပစၥည္းေတြ..
က်မသံုးလက္စပစၥည္းေတြ..
ဒီပစၥည္းေတြထားခဲ ့ရတယ္...
ဒါေပမယ္ ့သူမွာတဲ ့သကႍန္း ႏွစ္စံုေတာ ့သယ္ၿဖစ္ေအာင္သယ္ခဲ ့ေပးပါတယ္.
ဒါကလဲ..သကႍန္းၿဖစ္ေနတာမို ့ေပါ ့..
ဒါေပမယ္ ့အဲဒီသကႍန္းေတြ..က်မတစ္ခုမွကိုယ္ထိလက္ေရာက္မကပ္ခဲ ့ဘူးး
သူပဲကပ္ခဲ ့တာပါ..
သူေခၚခဲ ့ဖူးတယ္..သူ ေနတဲ ့အိမ္..
သူတက္တဲ့ ေက်ာင္း..
သူ ့ပတ္၀န္းက်င္..
က်မတခါမွမသြားခဲ ့ဘူးး
ဒါကပဲ...သူနဲ ့က်မတၿဖည္းၿဖည္းေ၀းသြားေစခဲ ့တာလား..
ေရာက္ခါစ...ပတ္၀န္းက်င္အသစ္မွာအားငယ္ေနခ်ိန္မွာ..
သူညတိုင္းPH ဆက္ခဲ့ တယ္....
သီခ်င္းေတြဆိုၿပခဲ ့တယ္.....
ၿပီးေတာ ့သူ ့အလိမ္ညာစကားေတြၾကားမွာက်မေပ်ာ္၀င္ခဲ ့တာ....
ခုေတာ ့လဲအိပ္မက္ေတြပါပဲ...
မိုးေတြသည္းေနတဲ ့..ညသန္းေခါင္မွာ..
တေယာက္တည္း ညဂ်ဴတီ..
အေဖာ္ကေတာ ့..PH ေပါ ့...
အေၿပာင္းအလဲေတြအဲဒီက............

No comments:

Post a Comment